Przejdź do głównej zawartości

Kolonizacja światów w grze



Kolonizacja
Wielkość planet związana jest z poniższym schematem który pochodzi w oficjalnego FAQ gry:
Masz 60% szans, że planeta będzie miała taki rozmiar: Planeta na pozycji 1 ma 48-80 pól. Średnio: 64 pola. Planeta na pozycji 2 ma 53-83 pól. Średnio: 68 pola. Planeta na pozycji 3 ma 54-82 pól. Średnio: 73 pola. Planeta na pozycji 4 ma 108-238 pól. Średnio: 173 pola. Planeta na pozycji 5 ma 95-239 pól. Średnio: 167 pola. Planeta na pozycji 6 ma 82-228 pól. Średnio: 155 pola. Planeta na pozycji 7 ma 116-173 pól. Średnio: 144 pola. Planeta na pozycji 8 ma 123-177 pól. Średnio: 150 pola. Planeta na pozycji 9 ma 129-188 pól. Średnio: 159 pola. Planeta na pozycji 10 ma 79-122 pól. Średnio: 101 pola. Planeta na pozycji 11 ma 81-116 pól. Średnio: 98 pola. Planeta na pozycji 12 ma 85-129 pól. Średnio: 105 pola. Planeta na pozycji 13 ma 60-160 pól. Średnio: 110 pola. Planeta na pozycji 14 ma 42-126 pól. Średnio: 84 pola. Poradnik do gry mmo. Planeta na pozycji 15 ma 54-149 pól. Średnio: 101 pola. Jeżeli twoja kolonia ma mniej lub więcej pól znaczy to że po prostu zadziałało 40% :D:D spoza schematu. Twoja 1 planeta (planeta matka ma zawsze 163 pola). Kolonizacja - strategia?? Na wstępie jeżeli jesteś górnikiem możesz skolonizować wszystkie 8 planet od razu (z matką 9 :D). Teraz tylko rozmyślasz czy wszystkie w 1 systemie czy też w sąsiednich lub czy całkowicie w innej galaktyce. Pamiętaj że tylko zależy ci na przesyłaniu surki więc w sumie wypadałoby w kupie. Ale wtedy nigdzie nie uciekniesz. Każdy potencjalny przeciwnik po prostu ma jak na dłoni twoje wszystkie kolonie. Osobiście uważam iż maksymalnie 6 planet w kupie i 3 rozrzucić po innych galaktykach. Jeżeli jesteś flociarzem to po pierwsze nigdy nie kolonizujesz wszystkich planet. Polski sojusz w Elite Dangerous. 1 slot - możliwość zostawiasz sobie na tzw. kolonię lotną. Po prostu ta kolonia będzie służyła jako baza dla twoich ataków. Przecież atak w systemie jest najszybszy więc kolonizujesz, przerzucasz flotę i atakujesz. Po wszystkim kasujesz kolonię. Pozostałe kolonie rozrzucasz po innych galaktykach.Ja polecam 4-5 galaktyk. No i 1 lotną. Nie polecam bawienie się w ciepłe planety po 50 poł (pozycje 1-3 w systemie) tylko pod grawitony. To głupota i szkoda surki i czasu. Polecam kolonizowanie planet z pozycji 4-6 oraz 13 i 15 (te ostatnie to tzw. deuterownie...dużo większe wydobycie deuteru niż na pozycjach 4-6) i próbować uzyskać liczbę pól ok 200. Mniejsze bym kasował.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Górnik

Górnik Początki: Kopalnia metalu - 8 Kopalnia kryształu - 6 Ekstrakt deuteru - 4 Fabryka robotów - 2 Stocznia - 1 Do tego masz dojść: na początek metal max (3) krysia max (1) el.słoneczna max(3). później na zmianę metal/kryształ i dostawiasz deuter. Fabryka x2 i na koniec stocznia. El. słoneczna w miarę potrzeb. Później kopalnia metalu w ciągłej rozbudowie (bo budujesz obronę-wyrzutnie rakiet). Jak dojdziesz do 20 wr budujesz kop. kryształu i deuter jeszcze z 2 lv. Następnie laboratorium i badasz: tech. energetyczna/laserową/jonową/napęd spalinowy/impulsowy/opancerzenie. Laboratorium tylko na minimum potrzeb tych technologii. Twoim celem jest: kolonizator, lekkie działa laserowe,mały Poradnik do gry mmo  transporter. Później działa jonowe i ciężkie działa laserowe. Wcześniej jednak dużo metalu wydajesz na wyrzutnie. dostawiasz kilka (max 15) laserów i chomikujesz bezpiecznie (taki bunkier jest zbyt duży ..nawet dla paru krążków) surowce aby zbudować kolonizator. Teraz masz

Flociarz

Flociarz Początki jak u górnika - metal max (3) krysia max (1) el.słoneczna max(3). Ale już po pewnym czasie dostawiasz tylko kopalnie kryształu i ekstrakty deuteru. Dlaczego? Bo Twoim celem jest: mt. Rozwijasz fabr. robotów 2 oraz stocznie (2). Badasz w laboratorium tech. energetyczna oraz nap. spalinowy (2) ,budujesz pierwszego mt i lecisz w nieznane. Jak masz farta to coś tam złupiesz (nie będzie obrony). Ale to ryzykowna gra. Umiejętnie lataj i nie tam gdzie w podglądzie galaktyki są pola zniszczeń. Następny Twój cel: technologia szpiegowska. Będziesz wiedział gdzie nie ma obrony. Później już tylko wieczny wyścig zbrojeń. LM,CM,KR,OW,Pance. W między czasie stawiasz kolonie i bez wkładów wielkich finansowych (surki) je rozwijasz. To takie same początki jak w grze Elite Dangerous . Kolonie stawiasz w paru galaktykach lub w 1 ale tak by przyszłe moony i falanga zbudowana na nich bez sensu się nie dublowała. Polecam 3-4 galaktyki. Zalety: Emocjonująca gra od początku. Duża szansa n

Pozdrowienia

Pozdrawiam mój sojusz na u51 - Ether   Pozdrawiam każdego z kim grałem, rozmawiałem. Wiele lat spędziłem w tej grze online ,tyle osób się przewinęło, odeszło. Tyle wirtualnych znajomości. Żałuję że nie dane mi było wypić piwa z wieloma z poznanych tam osób.   Ave!!