Przejdź do głównej zawartości

Wymiana kont gier


Wymiana kont
Wymiana/zamiana kont to czynność która gdy zachowamy zdrowy rozsądek jest szybka i przyjemna. A co najważniejsze bezpieczna. Podam przykład jak robić nie należy!! 1) dałem na forum ogame temat że wymienię konto 2) pojawiło się parę ofert 3) wybrałem najlepszą 4) na privie i przez gg ustaliłem (zaznaczyłem wyraźnie w temacie) że wysyłamy zgłoszenia do GO o wymianie 5) potrzebne dane drugiego konta to: nick/uni/mail-stałe konto 6) po otrzymaniu maila od GO na stałym koncie wystarczy potwierdzić (odesłać wiadomość z “potwierdzam”). Jeżeli druga osoba też tak zrobiła to wymiana do 24h trwa (zamiana stałych maili na kontach OGame). 7) nagle okazało się iż druga osoba chce bez GO. Ja cały czas trwam przy swoim zdaniu i namawiam do odebrania maila. Druga osoba postanawia mi oddać konto. Bo już uzyskała jakieś  na moim uni i mi oddaje (ok 15.00) 9) ok 15.10 wchodze na otrzymane konto…klikam floty oraz ustawiam maila stałego (mojego)… 10) ok 19.00 na gg odzywa się tamten człowiek i prosi o oddanie konta… A znalazłem informacje na stronie Thidoin. Pisze że hasło i nick nie zmienione. Pisze mi że nie może wejść i że mam dać mu hasło i login do mojego konta. Heh… Mówię wystarczy że odpowiesz na tak w mailu a GO dokona wymiany i je będziesz miał. On na to że nie może wejść na maila… Sprawdzam …nie mogę wejść na jego konto….fakt…ponadto sprawdziłem swoje możliwe hasła…nie wchodzą..założyłem konto na jego uni i sprawdzam czy nick jest..jest!!!. Ale o co chodzi??…. Wchodzę na skrzynkę e-mail a tam: KTOŚ ODZYSKIWAŁ  HASŁO OK GODZINY 18.00!!!! Co za niewiarygodny oszust!!. Dobrze że ustawiłem swojego maila…tak wiem że chciał wyłudzić hasła … ……………………….. WYMIENIAJCIE SIĘ PRZEZ GO TYLKO!!! NIE UFAJCIE NIKOMU

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Górnik

Górnik Początki: Kopalnia metalu - 8 Kopalnia kryształu - 6 Ekstrakt deuteru - 4 Fabryka robotów - 2 Stocznia - 1 Do tego masz dojść: na początek metal max (3) krysia max (1) el.słoneczna max(3). później na zmianę metal/kryształ i dostawiasz deuter. Fabryka x2 i na koniec stocznia. El. słoneczna w miarę potrzeb. Później kopalnia metalu w ciągłej rozbudowie (bo budujesz obronę-wyrzutnie rakiet). Jak dojdziesz do 20 wr budujesz kop. kryształu i deuter jeszcze z 2 lv. Następnie laboratorium i badasz: tech. energetyczna/laserową/jonową/napęd spalinowy/impulsowy/opancerzenie. Laboratorium tylko na minimum potrzeb tych technologii. Twoim celem jest: kolonizator, lekkie działa laserowe,mały Poradnik do gry mmo  transporter. Później działa jonowe i ciężkie działa laserowe. Wcześniej jednak dużo metalu wydajesz na wyrzutnie. dostawiasz kilka (max 15) laserów i chomikujesz bezpiecznie (taki bunkier jest zbyt duży ..nawet dla paru krążków) surowce aby zbudować kolonizator. Teraz masz

Flociarz

Flociarz Początki jak u górnika - metal max (3) krysia max (1) el.słoneczna max(3). Ale już po pewnym czasie dostawiasz tylko kopalnie kryształu i ekstrakty deuteru. Dlaczego? Bo Twoim celem jest: mt. Rozwijasz fabr. robotów 2 oraz stocznie (2). Badasz w laboratorium tech. energetyczna oraz nap. spalinowy (2) ,budujesz pierwszego mt i lecisz w nieznane. Jak masz farta to coś tam złupiesz (nie będzie obrony). Ale to ryzykowna gra. Umiejętnie lataj i nie tam gdzie w podglądzie galaktyki są pola zniszczeń. Następny Twój cel: technologia szpiegowska. Będziesz wiedział gdzie nie ma obrony. Później już tylko wieczny wyścig zbrojeń. LM,CM,KR,OW,Pance. W między czasie stawiasz kolonie i bez wkładów wielkich finansowych (surki) je rozwijasz. To takie same początki jak w grze Elite Dangerous . Kolonie stawiasz w paru galaktykach lub w 1 ale tak by przyszłe moony i falanga zbudowana na nich bez sensu się nie dublowała. Polecam 3-4 galaktyki. Zalety: Emocjonująca gra od początku. Duża szansa n

Pozdrowienia

Pozdrawiam mój sojusz na u51 - Ether   Pozdrawiam każdego z kim grałem, rozmawiałem. Wiele lat spędziłem w tej grze online ,tyle osób się przewinęło, odeszło. Tyle wirtualnych znajomości. Żałuję że nie dane mi było wypić piwa z wieloma z poznanych tam osób.   Ave!!